Sin Andrije Mandića ponovo divlja: Palicom pretukao maloljetnika

Podgoričanin Ilija Mandić, sin predśednika Nove srpske demokratije Andrije Mandića, osumnjičen je da je sinoć u Podgorici pretukao sedamnaestogodišnjeg J.J., potvrđeno je u policiji.

Brutalno pretučeni mladić je medijima ispričao da je Mandića sreo ispred restorana “SC Morača”, đe je bila proslava polumature OŠ “Branko Božović”.

“Gledao sam kuma, Ilija Mandić se izdvojio iz društva i pitao „što me gledaš?“ Odgovorio sam mu ‘ne gledam’ i pitao ga zašto on gleda mene”, kazao je on.

J.J. je rekao da ga je Mandić nakon toga “potapšao po ramenu i rekao mu ‘lagano, završićemo to’”.

Kada je sa društvom krenuo kući, J. J. je pozvao drug i rekao mu da ga Mandić traži “da popričaju”, ali da nije došao.

“Kad smo se spustili preko Gorice, sačekao nas je. Bili su sa dvoje kola, njih četvorica. Nisam vidio palicu dok nije zamahnuo ka meni, odbranio sam se, a onda me udario u glavu, i tri puta po leđima kada sam krenuo da bježim”, kazao jeon. Maloljetnik tvrdi da ga je Mandić pitao „jesi li ti čuo za mene“ i poručio mu da mora znati “ko je on”.

Povrijeđenom mladiću ljekarska pomoć pružena je u Urgentnom centru Kliničkog centra Crne Gore nakon čega je otpušten na kućno liječenje.

Podśećamo da je Ilija Mandić kao maloljetnik, osuđivan za ubistvo u pokušaju, kada je nožem napao maloljetnika u dvorištu podgoričke Gimnazije Slobodan Škerović.

Četnički geni: Mandićev sin iskasapio mladića

Ovaj unos je objavljen pod Ostalo i označen sa . Zabeležite stalnu vezu.